Dostępność BOK
[aktualizacja 11.2020]
Biuro Obsługi Klienta
Informujemy, że nasze Biura Obsługi Klienta (BOK) są otwarte. Jednocześnie cały czas działa infolinia oraz obsługa przez e-mail. Zachęcamy do kontaktu tymi dwoma kanałami.
Bez wychodzenia z domu
Ogromną ilość spraw również serwisowych można załatwić poprzez kontakt elektroniczny, także przez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (EBOK). Zachęcamy do korzystania z tych kanałów.
Poniżej lista spraw, które nie wymagają osobistej wizyty w biurze. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub do EBOK. W miarę możliwości prosimy o unikanie wizyt osobistych.
Telefoniczna obsługa klienta
- Przedłużenie obecnych umów (dostępne dla większości klientów).
- Zmiany w obecnych umowach (w formie aneksu).
- Zamówienie usług przez nowego klienta (umówienie na montaż, umowa podpisywana podczas instalacji)
- Przedstawienie aktualnej oferty. Również na stronie internetowej.
- Wyjaśnienie płatności (faktury, terminy, salda, rachunki).
- Zgłoszenie awarii.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (ebok.leon.pl)
- Płatności (faktury, terminy, salda, rachunki)
- Billing telefoniczny online
- Zmiana adresu MAC
- Blokada rodzicielska
- Pakiet bezpieczeństwa (antywirus)
- LeoDysk