02.02 Biuro w Żorach nieczynne

02.02 Biuro w Żorach nieczynne

Szanowni klienci, w środę 02.02 nasze Biuro Obsługi Klienta w Żorach będzie nieczynne.

Przypominany, że większość spraw da się załatwić telefonicznie lub mailowo – zachęcamy do kontaktu w ten sposób.


W Leonie wiele spraw załatwisz wygodnie bez wychodzenia z domu.

Formy kontaktu, które nie wymagają osobistej wizyty w biurze to infolinia 32 440 8000, obsługa przez e-mail biuro@leon.pl, czat na stronie (dostępny w godzinach pracy biura) oraz EBOK. Zachęcamy do kontaktu tymi kanałami.

 

Wygodnie bez wychodzenia z domu

Poniżej lista spraw, które nie wymagają osobistej wizyty w biurze.

Telefoniczna obsługa klienta – 32 440 8000


  • Przedstawienie aktualnej oferty. (Oferta dostępna również na stronie internetowej)
  • Zamówienie usług przez nowego klienta (umówienie na montaż, umowa podpisywana podczas instalacji)
  • Przedłużenie obecnych umów (dostępne dla większości klientów).
  • Zmiany w obecnych umowach (w formie aneksu).
  • Wyjaśnienie płatności (faktury, terminy, salda, rachunki).
  • Zgłoszenie awarii.



Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (ebok.leon.pl)


  • Płatności (faktury, terminy, salda, rachunki)
  • Billing telefoniczny online
  • Zmiana adresu MAC
  • LeoDysk

Share this post


Skip to content