Godziny otwarcia BOK
Biuro Obsługi Klienta
Uprzejmie informujemy, że:
- w piątek 24 grudnia (Wigilia) nasze Biura Obsługi Klienta będą nieczynne
- w piątek 31 grudnia (Sylwester) nasze Biura Obsługi Klienta będą czynne do godziny 15:00
- w piątek 7 stycznia 2022 nasze Biura Obsługi Klienta będą nieczynne
Wygodnie bez wychodzenia z domu
Ogromną ilość spraw można załatwić poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy.
Infolinia 32 440 8000, e-mail biuro@leon.pl. Zachęcamy do kontaktu tymi kanałami.
Poniżej lista spraw, które nie wymagają osobistej wizyty w biurze.
- Przedstawienie aktualnej oferty. Dostępna również na stronie internetowej.
- Zamówienie usług przez nowego klienta (umówienie na montaż, umowa podpisywana podczas instalacji)
- Przedłużenie obecnych umów (dostępne dla większości klientów).
- Zmiany w obecnych umowach (w formie aneksu).
- Wyjaśnienie płatności (faktury, terminy, salda, rachunki).
- Zgłoszenie awarii.
Przypominamy również, że niektóre sprawy, można załatwić w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (ebok.leon.pl)
- Płatności (faktury, terminy, salda, rachunki)
- Billing telefoniczny online
- Zmiana adresu MAC
- LeoDysk