Co załatwisz w Leonie bez wychodzenia z domu

Co załatwisz w Leonie bez wychodzenia z domu

W Leonie wiele spraw załatwisz wygodnie bez wychodzenia z domu.

Formy kontaktu, które nie wymagają osobistej wizyty w biurze to infolinia 32 440 8000, obsługa przez e-mail biuro@leon.pl, czat na stronie (dostępny w godzinach pracy biura) oraz EBOK. Zachęcamy do kontaktu tymi kanałami.

 

Wygodnie bez wychodzenia z domu

Poniżej lista spraw, które nie wymagają osobistej wizyty w biurze.

Telefoniczna obsługa klienta – 32 440 8000


  • Przedstawienie aktualnej oferty (Oferta dostępna jest również na stronie internetowej)
  • Zamówienie usług przez nowego klienta (umówienie na montaż, umowę podpisujesz w domu podczas montażu)
  • Przedłużenie obecnych umów (dostępne dla większości klientów).
  • Zmiany w obecnych umowach (w formie aneksu).
  • Wyjaśnienie płatności (faktury, terminy, salda, rachunki).
  • Zgłoszenie awarii



Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (ebok.leon.pl)


  • Płatności (faktury, terminy, salda, rachunki)
  • Billing telefoniczny online
  • Zmiana adresu MAC
  • Włączenie usług dodatkowych
  • Podgląd umowy
  • LeoDysk

Share this post


Skip to content