02.02 Biuro w Żorach nieczynne
Szanowni klienci, w środę 02.02 nasze Biuro Obsługi Klienta w Żorach będzie nieczynne.
Przypominany, że większość spraw da się załatwić telefonicznie lub mailowo – zachęcamy do kontaktu w ten sposób.
W Leonie wiele spraw załatwisz wygodnie bez wychodzenia z domu.
Formy kontaktu, które nie wymagają osobistej wizyty w biurze to infolinia 32 440 8000, obsługa przez e-mail biuro@leon.pl, czat na stronie (dostępny w godzinach pracy biura) oraz EBOK. Zachęcamy do kontaktu tymi kanałami.
Wygodnie bez wychodzenia z domu
Poniżej lista spraw, które nie wymagają osobistej wizyty w biurze.
Telefoniczna obsługa klienta – 32 440 8000
- Przedstawienie aktualnej oferty. (Oferta dostępna również na stronie internetowej)
- Zamówienie usług przez nowego klienta (umówienie na montaż, umowa podpisywana podczas instalacji)
- Przedłużenie obecnych umów (dostępne dla większości klientów).
- Zmiany w obecnych umowach (w formie aneksu).
- Wyjaśnienie płatności (faktury, terminy, salda, rachunki).
- Zgłoszenie awarii.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (ebok.leon.pl)
- Płatności (faktury, terminy, salda, rachunki)
- Billing telefoniczny online
- Zmiana adresu MAC
- LeoDysk